Creatorul jocului Wasteland 2, Brian Fargo nu crede ca oamenii sunt obsedati sa fondeze proiecte pe Kickstarter, doar pentru ca nu toate proiectele sunt facute pentru a fi fondate. Wasteland 2 si-a lansat proiectul Kickstarter in 2012, sperand sa stranga 900.000 de dolari, si eventual a strans 3 milioane de dolari in fonduri. Multe alte proiecte de pe Kickstarter insa, nu au avut acelasi noroc. De exemplu, Renegade Kid’s Cult County, a esuat sa-si atinga scopul de fondare mai devreme luna aceasta.
Fargo le-a spus celor de la Digital Spy caci uneori unele proiecte ce au esuat, este din cauza celor de la Kickstarter facandu-si treaba. Spunand cel mai probabil ca nu vor acest lucru, sau sunt deja prea multe proiecte de acest tip. Insa Fargo, a spus ca pentru ei a functionat foarte bine pentru Schafer, fiindca jocul nu ar fi existat fara el, fiindca sunt un producator de mijloc, nu doar doi oameni.
Amplitude, a celor de la Harmonix, ce a avut succes cu campania de Kickstarter saptamana trecut, se potriveste in descrierea lui Fargo, cum a facut si Mighty No. 9, al lui Keji Inafune, ce a strans mai mult decat 3.8 milioane de dolari pe Kickstarter anul trecut. Ambele jocuri apelau la nise de pe piata care nu prea activau, dar este o cerere mai mica de astfel de jocuri cu fiecare campanie castigatoare Kickstarter.
Fargo isi foloseste propriul joc ca si exemplu. “A fost o audienta Fallout care a iubit primul si al 2-lea joc, si au vrut ceva mai mult decat atat, unde au ajuns jocurile Fallout 3 si New Vegas. Acum daca cineva ar fi venit cu un astfel de joc, dupa noi, nu ar iesi la fel de bine, din cauza ca s-a folosit deja.”
Wasteland 2 se va lansa pe la sfarsitul lunii August, anul acesta, pe PC, Mac si Linux.