Toate calatoriile eroilor incep cu un tanar barbat sau o femeie terminandu-se cu o poveste cu sfarsit fericit. Defapt nu asa se intampla, in mod general, putinle lucruri sunt neatractive pentru curaj, tipul de cautatori de pericol ca si viata domestica, de aceea povestile eroilor incep nu ducandu-se acasa, ci plecand de acasa. Avand asta in minte, majoritatea dintre noi jucand MMO-uri sa ne simtim importanti si eroi, de ce e important sa detinem o casa online?
Sa detinem o casa, este contra a fi erou. Imaginativi-i pe Hercule sau Superman facand curat in casa, sau petrecandu-si weekendurile rearanjand mobila. Cu toate astea, multi dintre noi vrem sa avem un propriu colt de rai online.
Se pare ca un video Star Wars The Old Republic, denumit Welcome Home, se dezvaluie sisteme de case pentru jucatori. Dar este doar un teaser si nu ne arata foarte multe despre cum o sa functioneze asta, insa este un lucru care ii aduce un plus jocului si face jucatorii sa se simta mai integrati in lumea online.
Wildstar este alt joc care face casele sa arata interesant, desi e putin diferit fata de Star Wars. In acest joc decat sa-ti faci casa, mai degraba creezi o casa a distractiei sau un carusel Disneyland. Asta si activitatile pe care le poti plasa in afara casei pentru alti jucatori sa interactioneze creascand sistemul social mult mai mult. De asemeni si sistemul de plasare a obiectelor este usor, chiar si in zona ta, poti face mai mult din ceea ce ai vrea sa faci.
De aceea, eu consider ca fiecare MMO ar trebui sa aiba un sistem de case pentru ca jucatorul sa poata sa isi invite prietenii din intermediul jocului, membrii al clanului si alti jucatori in speranta de a impresiona cu decoratiunile si obiectele din casa.