Sanctum 2 cu ganduri mari

Cand provocarile standard al producerii unui joc se combina cu avansarea unei serii si invatarea de a porta seria pe console, este usor sa-ti imaginezi cum lucrurile pot deveni coplesitoare. Producatorul Coffee Stain Studios, al lui Sanctum 2, au perseverat de la construirea unei continuari a jocului first-person-shooter hibrid tower defense, dar co-fondatorul jocului Johannes Aspeby postmortem, a postat pe Gamasutra ceea ce a invatat de-a lungul timpului.

Coffee Stain a avut in viziune initial un sistem “free mazing”, ceea ce ar fi lasat jucatorii sa-si configureze propriul punct de inceput si de sfarsit ale labirinturilor, dar conceptul a fost ingropat 6 luni in productie, datorita faptului ca echipa descoperea constant noi defecte. Aspeby a explicat ca schimbarile nu erau numai limitate la pre-productie, si nici la lansare, Sanctum 2 a dat nastere la materiale in baza echipei, decat sa le aloce automat intre jucatorii. Acest lucru a fost realizat pentru a incuraja jucatorii sa imparta si sa evite realizarea unui build de un jucator in fiecare runda, dar a rezultat in membrii echipei intrecandu-se intre ei pentru materiale Horde pentru ei insasi. Testing-ul intern al celor de la Coffee Stain nu a cauzat probleme, dar echipa este acum foarte constienta de diferenta de atmosfera dintre un studio cunoscut si o multime de straini jucand un joc online impreuna.

Aducerea jocului pe Xbox 360 si Playstation 3 insemna confruntarea cu procesul de certificare tehnica, ce a fost alocat de Coffee Stain cateva saptamani pentru a gasi si repara orice problema. Realizand timpul pe care il pierdeau cu acest proces, echipa a inmanat testele altei companii, permitandu-si in cele din urma sa se concentreze pe rezolvarea problemelor, ci nu descoperirea lor. Problemele de performanta au iesit si ele la evidenta cu versiunea de console, rezultant in limite de inamici si turnuri, de asemenea si alterarea mediului Sanctum 2, cum ar fi construirea de pereti pentru a limita distanta de atragere. Acest lucru a afectat si versiunea de PC, dupa cum a observat Aspeby, studioul nu a fost capabil sa faca o versiune diferita pentru Steam.

You May Also Like

About the Author: admin

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *